شناسهٔ خبر: 134178 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

جلال الدین قادری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان طی پیامی روز ارتباطات و آغاز هفته ملی روابط عمومی را به تمامی مسئولان روابط عمومی و اصحاب رسانه استان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان  طی پیامی روز ارتباطات و آغاز هفته ملی روابط عمومی را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

۲۷ اردیبهشت در تقویم بین الملل به نام روز ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است.روزی برای گرامیداشت دانشی که حتی از آن به عنوان هنر هشتم یاد می کنند تا اهمیت روابط عمومی را در جهان امروز بیشتر نشان دهند.

این تعریف، نشانگر اهمیت و جایگاه حساس، مهم و بی‌همتای روابط عمومی به‌عنوان یک واحد پژوهشگر و با نفوذ در جامعه هدف است که روی تصمیم‌گیری‌های کلی سازمانی و نهادی تاثیر می‌گذارد. به عبارت دیگر روابط عمومی‌ها اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیر، کارکنان و مخاطبین هستند که رویکردی مبتنی بر روشن‌گری افکار، مردم مداری و احترام به حقوق افراد دارند.

از آنجا که روابط عمومی امروزه در همه سازمان ها و محیط های کاری بسیار حائز اهمیت می باشد، افرادی که ارتباط قوی و موثر با دیگران را با هدف افزایش بهره وری سازمانی انجام می دهند و تعامل سازند ه ای با مخاطب خود دارند را هنرمندانی فرهیخته می دانیم که با تخصص خود موجبات آگاهی و شفاف سازی را مهیا می سازند.

اینجانب با تبریک این روز گرامی بر همه کوشندگان و کنشگران عرصه روابط عمومی، سربلندی و موفقیت همگان را از خداوند منان خواستارم و دستاوردهای تلاشگران خانواده بزرگ ارتباطات را ارج می نهم.