شناسهٔ خبر: 134185 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هریس اعلام کرد؛

اجرای روکش آسفالت در ۵۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی هریس

آسفالت رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هریس گفت: ۵۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی این شهرستان شامل محورهای روستایی بیلوردی - ارباطان - سرای - زرنق و محور های فرعی زرنق - هریس، هریس - مشکین شهر و بزرگراه اهر - تبریز در سال ۱۴۰۱ روکش آسفالت و لکه گیری شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی؛ میثم فرجی، رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان هریس  گفت:  ۳۱ کیلومتر اسکراپ سیل (رویه حفاظتی راه) نیز در کل حوزه استحفاظی شهرستان اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه چندین طرح احداث راه روستایی نیز از سال گذشته آغاز شده و امسال نیز در دست اجراست افزود: راه روستایی استیار به طول هشت کیلومتر، راه روستایی تازه کند - نهند به طول پنج کیلومتر، بهسازی و احداث راه روستایی خلج  به طول هفت کیلومتر و در مسیر احداث پل دو دهانه ۸ متری از جمله این طرح هاست.

فرجی با اشاره به اینکه چندین طرح نیز به صورت امانی و توسط همکاران راهداری شهرستان هریس در دست اجراست تصریح کرد: اصلاح، تعریض و بهسازی محور روستایی چمن زمین به طول ۳ کیلومتر با اولویت حذف نقاط حادثه خیز و زیر سازی و احداث محور روستایی شهرک پایین به منظور آسفالت ریزی از طرح هایی است که توسط اداره راهداری هریس در حال اجراست.