شناسهٔ خبر: 134186 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی پیامی؛

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت

روز روابط عمومی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی طی پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، پیام تبریک محمد مشتری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به شرح زیر است؛ ۲۷ اردیبهشت ماه؛ روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، تداعی گر اهمیت صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات  است که امروزه به قلب تپنده سازمان ها در ابعاد گوناگون تبدیل شده است. روابط عمومی به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی، نقش تعیین کننده ای در افزایش آگاهی آحاد جامعه، فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی  دارد و نمی‌توان نقش آن را در پیشبرد اهداف یک نهاد یا سازمان، بهبود کیفی و کمی فعالیت‌ها و افزایش بهره وری از امکانات و نیروی انسانی نادیده گرفت.

روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارند به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.

بدینوسیله فرارسیدن" ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات  و روابط عمومی" را به حضورتان تبریک و تهنیت عرض می کنم و بهروزی و توفیقات روزافزونتان را از درگاه الهی خواستارم.