شناسهٔ خبر: 134192 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

تلاش ما روشنگری و تنویر افکار عمومی است

گلستان مسوول روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در جمع همکاران ستادی و شهرستانی تابعه با حضور مدیرکل و معاونین به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات، گفت: تمام تلاش ما برای روشنگری و تنویر افکار عمومی و نزدیک تر شدن با رسانه هاست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، به گفته محسن قائمی، در سال جاری نیز به گونه ای عمل خواهیم کرد که خروجی این تلاش ها در عملکرد اداره کل بسیار موثر باشد.

وی، حمایت روسای شهرستانی و طرح و رفع مشکلات مجموعه را در تحقق این هدف بسیار مهم خواند و افزود: روز روابط عمومی و ارتباطات این فرصت را فراهم کرد تا همکاران ستادی و شهرستانی به اثبات فعالیت های خوب اداره کل در بین مردم بپردازند.

تعامل مسوولین و رسانه ها و روابط عمومی ها برای پویایی و اطلاع دهی بموقع موضوعات و آرشیوبندی و تعامل شهرستان ها با اداره کل از مهمترین انتظارات روابط عمومی های ستادی و شهرستانی مجموعه در این نشست بود.

در پایان بمناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات طی اولین نشست رسمی مدیرکل با روابط عمومی های شهرستان های تابعه، در حضور معاونین و حراست اداره کل از این مجموعه تقدیر شد.