شناسهٔ خبر: 134193 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت روز روابط عمومی انجام شد:

تقدیر از روابط عمومی‌های راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان

گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات طی اولین نشست رسمی با روابط عمومی های شهرستان های تابعه، در حضور معاونین و حراست اداره کل از این مجموعه تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، عادل مصدقی در این نشست با تبریک این روز و خداقوت به تمام همکاران روابط عمومی ستادی و شهرستانی اداره کل گفت: تنوع و گستردگی فعالیت های دو بخش راهداری و حمل و نقل هر کدام به نوعی خبر و گزارشی هستند که با پیش بینی بموقع می توان سایه به سایه آنها را دنبال کرد و مجموعه را به حرکت درآورد و آن را زنده و پویا نگهداشت.

به گفته وی، وقتی خوش ذوقی و هنر و انگیزه باعث اقناع مردم می شود و با جان و دل می پذیرند و می دانند که راهداری، نگهداری راهها، حمل و نقل محصولات کشاورزی و اربعین، راهیان نور و انواع طرح های دیگر مناسبتی متعلق به چه دستگاهی است، تحولی جدید در مجموعه ایجاد می شود.

مصدقی اظهارداشت: به تاکید مقام معظم رهبری، جهاد تبیین و امیدآفرینی به جامعه را فقط با اطلاع رسانی صحیح و بموقع و هنرمندانه می توان در لایه های عملیاتی ایجاد کرد.

وی ادامه داد: تعامل و ارتباط تنگاتنگ با خبرنگاران، کانال ها و فضای مجازی و ارتباط خوب با مجموعه ستاد سازمانی و استفاده از ظرفیت ها و تعامل های استانی از جمله شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاههای تابعه وزارت راه و شهرسازی و بخش خصوصی، مهمترین راهکارهای افزایش روند اطلاع رسانی فعالیت ها و عملکرد اداره کل است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، انعقاد قراردادهای اداره کل را که به پروژه تبدیل می شوند، ظرفیت خوبی برای اطلاع رسانی است که با هنرمندی روابط عمومی می تواند اشاعه یابد.

مصدقی، نظرسنجی مردمی را هم یکی از بخش های مهم ارزیابی عملکرد اداره کل بیان کرد و گفت: با بهره مندی از نظرات مردمی در هریک از بخش ها می توانیم برای همراه کردن مردم و بهره مندی از نظرات و پیشنهادات آنها در جهت بهتر شدن قدم برداشت.