شناسهٔ خبر: 134195 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرد؛

رقابت بیش از ۲۵ هزار نفر از مهندسان استان تهران در آزمون ورود به حرفه

جنتی مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از رقابت تعداد ۲۵۴۹۸ نفر از مهندسان، کاردان های فنی ساختمان و معماران تجربی در آزمون ورود به حرفه مهندسان در روزهای ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ماه جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ حسین جنتی مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردانهای فنی ساختمان و معماران تجربی همزمان با سراسر کشور طی روزهای پنچ شنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ماه در استان تهران خبر داد.

جنتی گفت: این آزمون در ۱۰ حوزه استانی شامل ۶ حوزه شهر تهران و چهار حوزه در شهرهای ورامین، دماوند، اسلامشهر و شهریار برگزار می شود.

وی ۶ حوزه شهر تهران را دانشگاه صنعتی امیر کبیر، دانشگاه علامه طباطبایی، داشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران، مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۸ تهران، مرکز آموزش علمی کاربردی آموزش صنایع ایران و پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور اعلام کرد.

جنتی گفت: آزمون از ساعت ۸ صبح در نوبت اول و ۱۴:۳۰ در نوبت دوم برگزار خواهد شد.  

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران درادامه گفت: این آزمون در رشته های معماری، عمران، شهرسازی، نقشه برداری، تاسیسات برقی و مکانیکی، ترافیک، ارزیابی طرح و اجرای بهسازی و طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان بطور متمرکز با حضور و نظارت نمایندگان سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود.

لازم به ذکر است در راستای تسهیل در سرویس دهی به مهندسان در سراسر کشور این آزمون در ماههای آتی نیز برگزار خواهد شد و نتایج آزمون ها در تیرماه سال ۱۴۰۲ از طریق سامانه آزمون ها به نشانی www.inbr.ir  به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.