شناسهٔ خبر: 134205 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تبریک مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

مازندران مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران طی پیامی روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به دست اندرکاران این حوزه تبریک گفت اظهار کرد: نامگذاری ۲۷ اردیبهشت‌ماه به عنوان «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی»، بهانه‌ای است تا نقش و جایگاه این هنر (تخصص) را به عنوان هنر هشتم یادآور شویم و دستاوردهای تلاشگران خانواده بزرگ ارتباطات و روابط عمومی را ارج نهیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران  حسن جهانیان تصریح نمود :بدیهی است امروزه روابط عمومی نقش حیاتی در دوام و بقای سازمان‌ها داشته و سازمانی موفق‌تر است که با استفاده از ابزار و فنون نوین ارتباطی و اطلاعاتی نقش خود را در جامعه پررنگ‌تر کند.

وی ادامه داد: تعامل و ارتباط دوسویه با مخاطبان ، از اصول اساسی هر سازمان و به عنوان یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در حیات اجتماعی آن به شمار می‌رود؛ همچنان که بهبود کیفی فعالیت‌ها و افزایش بهره‌وری سازمانی ناگزیر از برقراری ارتباطات تعاملی است.

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در خاتمه گفت: اینجانب فرارسیدن این روز فرخنده را به تمامی تلاشگران و دست اندرکاران حوزه ارتباطات و روابط عمومی صمیمانه تبریک عرض نموده ، توفیق روزافزون همگان را از درگاه ایزد منان آرزومندم.