شناسهٔ خبر: 134209 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان به اندیکا مصوب شد؛

پل شور و پل شلال در اندیکا احداث می شوند

اندیکا در سفر مدیرکل راه و شهرسازی به اندیکا مقرر شد مقدمات احداث دو پل شور و شلال در این منطقه فراهم شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، محمدحسین پناهی‌فر، مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان به همراه امراله نوذری، فرماندار اندیکا از پروژه های عمرانی شهرستان اندیکا بازدید کرد و از نزدیک با مسائل و مشکلات شهرستان در حوزه مسکن، راهسازی، بازآفرینی شهری و شهرسازی آشنا شده و به منظور تسریع و تعیین تکلیف پروژه‌ها مواردی را بررسی و تصویب کردند.

در راستای طرح نهضت ملی مسکن موضوع توافق با مالکان برای الحاق به محدوده شهر توسط شورای مسکن شهرستان اندیکا مصوب وبرای تایید به شورای مسکن استان پیشنهاد خواهد شد.

الحاق ۵۴ هکتار اراضی ملی شناسایی شده به محدوده شهر قلعه خواجه در راستای طرح نهضت ملی مسکن نیز در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

اراضی ۲ هکتاری قلعه خواجه به صورت ویلایی به متقاضیانی که ثبت نام نموده واگذار خواهد شد از این رو متقاضیان باید نسبت به تکمیل سهم آورده اولیه اقدام نمایند.

آماده سازی اراضی ۲ هکتاری قلعه خواجه در راستای طرح نهضت ملی مسکن طی تفاهمنامه مشترک با بنیاد مسکن انجام خواهد شد.

واگذاری ۴۸ قطعه زمین ویلایی در قلعه خواجه توسط اداره کل راه و شهرسازی با کارگزاری بنیاد مسکن تا یک ماه آینده انجام خواهد شد.

مطالعات احداث "پل شور" و اتصال آن به آبژدان و پل درون شهر آبژدان تا یک ماه آینده انجام و سپس برای مناقصه برای معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ساخت ارسال خواهد شد.

مطالعات" پل شلال" اندیکا نیز تا سه ماه آینده انجام خواهد شد و پس از آن جهت مناقصه برای معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ساخت ارسال خواهد شد.