شناسهٔ خبر: 134214 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در راهداری استان بوشهر

گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در راهداری استان بوشهر در آئینی که به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در اداره کل راهداری و حمل و ‌نقل جاده ای استان بوشهر برگزار شد، اخترشناس مدیرکل این اداره، روابط عمومی را آیینه تمام نمای فعالیت ها و عملکرد اداره عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر)در آئینی که به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در اداره کل راهداری و حمل و ‌نقل جاده ای استان بوشهر برگزار شد،  عبدالکریم اخترشناس مدیرکل این اداره، روابط عمومی را آیینه تمام نمای فعالیت ها و عملکرد اداره عنوان کرد.

اخترشناس افزود: بدون بازتاب مناسب و شفاف فعالیت ها و عملکرد اداره، فعالیت های شبانه روزی راهداران و تلاش سایر نیروها کم‌رنگ و بی اثر خواهد بود که همین نکته رسالت سنگین حوزه ارتباطات و روابط عمومی را بیان می کند.

وی بر حضور موثر رابطان روابط عمومی در گروههای فضای مجازی تاکید کرد و ادامه داد: پاسخگویی دقیق و به موقع به سوالات، انتقادات و ابهامات افکار عمومی و بیان عملکردها، گام مهمی در راستای جهاد تبیین است که این مهم از مهمترین شاخصه های روابط عمومی می باشد.

در پایان این مراسم از تلاش های چندین ساله سید طالب لواسانی مدیر سابق روابط عمومی اداره کل و معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل تقدیر شد.

همچنین مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از فعالیت های مجتبی احمدی و کاظم تیموری مطلق مدیر و کارشناس روابط عمومی اداره کل و رابطان شهرستانی روابط عمومی با اهدا لوح سپاس تقدیر و تشکر کرد.