شناسهٔ خبر: 134253 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی:

۲۷ اردیبهشت تداعی گر نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است

قربانی رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در پیامی به مناسبت روز ملی روابط عمومی گفت: بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، وحید قربانی اظهار داشت: بی شک روز روابط عمومی تداعی گر اهمیت و نقش آن  در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.

وی فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه دست‌اندرکاران این عرصه به ویژه در وزارت راه و شهرسازی در سراسر کشور تبریک گفت و یادآور شد : امروزه نقش روابط عمومی‌ها در کمک به تصمیم‌گیری‌های کلان و راهبردی نقشی موثر و قابل توجه است.
وی اضافه کرد: همکاران ما در مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی همچون گذشته در تلاش هستند با ایجاد ارتباطی دو سویه ضمن انتشار و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های انجام شده در گستره ایران عزیز، گوش شنوا و چشم بینایی برای انعکاس خواسته‌ها و نظرات مردم عزیزمان باشند.
در پایان این پیام آمده است: اینجانب برای همه فعالان این عرصه به‌ویژه همکارانم در روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، سازمان‌ها ، شرکت‌های وابسته و ادارت کل در سراسر کشور، توفیق روزافزون را  از خداوند منان خواستارم .