شناسهٔ خبر: 134269 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر معاون پارلمانی رئیس سازمان راهداری به خراسان جنوبی مطرح شد؛

پیگیری رفع مشکلات محورهای مواصلاتی با استفاده از توان استان و اعتبارات ملی

سفر معاون پارلمانی رییس سازمان راهداری.jpg در سفر معاون پارلمانی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری وحمل و نقل جاده ای به خراسان جنوبی مقررشد مشکلات محورهای موصلاتی استان پیگیری و راهکارهای حل آن با استفاده از توان استان واعتبارت استانی و کمک ملی انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، مرادی ، معاون پارلمانی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سفر به خراسان جنوبی از محورهای مواصلاتی شهرستان های نهبندان و سربیشه بازدید کرد

 مرادی در ادامه با حضور در فرماندارهای نهبندان و سربیشه در دیدار با نماینده مردم نهبندان و سربیشه و فرمانداران نهبندان و سربیشه، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده ای سربیشه و سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نهبندان به بررسی مسائل و مشکلات محورهای این شهرستان ها پرداخته شد.

مقررشد مشکلات محورهای موصلاتی را در تهران پیگیری و راهکارهای حل آن با استفاده از توان استان واعتبارت استانی و کمک ملی انجام شود.

 وی در ادامه با خسروی نماینده مردم شهرستان های بیرجند ، درمیان و خوسف دیدار و در این دیدار مشکلات راهداری وحمل ونقل جاده ای حوزه انتخابیه بررسی ومقرر شد جلسه ای در تهران باحضور نماینده محترم ورئیس سازمان ومدیرکل استان تشکیل وراه حل رفع مشکلات پیگیری گردد.