شناسهٔ خبر: 134348 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تجلیل از رابطین روابط عمومی ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان های خراسان جنوبی

روز روابط عمومی.jpg مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی و تجلیل از رابطین روابط عمومی ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان های استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی،  مراسم گرامیداشت روز ارتباطات روابط عمومی با حضور اسداله جلال زاده مدیرکل و معاونین اداره کل، رابطین روابط عمومی شهرستان ها در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

اسداله جلال زاده، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در این جلسه ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی تصریح کرد: مدیران روابط عمومی، بازوان توانمند دستگاه های اجرایی هستند و نتیجه فعالیت های حوزه راهداری و حمل و نقل توسط روابط عمومی اطلاع رسانی می شود.

وی افزود: روابط عمومی به عنوان یکی از کانون‌های ارتباط بین مردم و سازمان است و نقش مهمی را جهت آگاه سازی ایفا می کرده و از این طریق می توانیم آنچه که نیازهموطنان و استان بوده را محقق کنیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی ادامه داد: رابطین روابط عمومی ها در ارائه علمکرد شهرستان ها به بهترین نحوه اطلاع رسانی کرده تا تلاش های فعالین بخش راهداری و حمل و نقل برای ارائه خدمات به مردم دیده شود.

جلال زاده با اشاره به اینکه سال خوبی را پشت سرگذاشته ونمره قابل قبولی را بدست آوردیم تصریح کرد: انعکاس فعالیت ها توسط روابط عمومی باعث شد تا در سال 1401 رتبه دوم در علمکرد را بین استان های سراسر کشور کسب کنیم.

در پایان این جلسه از رابطین روابط عمومی ادارت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان های استان تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است همچنین کارگاه آموزشی دوساعته ای برای بالا بردن سطح آگاهی و دانش رابطین ادارت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز برگزار شد.