به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، محمد مشتری در جلسه بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی گفت: روابط عمومی نقش به سزایی در برقراری ارتباط مردم و رسانه ها با اداره دارد و از حساسیت بالایی برخوردار است.
وی با بیان این که روابط عمومی باید اطلاع رسانی صحیح و مستندسازی را در دستور کار خود قرار دهد، افزود: عملکرد مجموعه ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای باید از سوی روابط عمومی برای مردم تبیین شود.
در این جلسه کارشناسان روابط عمومی ادارات تابعه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند و در پایان از زحمات آن ها تقدیر شد.