شناسهٔ خبر: 134398 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در قزوین انجام شد:

آزمون ورود به حرفه مهندسان برگزار شد

آزمون نظام مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان استان قزوین همزمان با سراسر کشور در روزهای پنج شنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت در سه نوبت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( استان قزوین)، سید علی هاشمی با اعلام این خبر گفت: وزارت راه و شهرسازی در راستای اجرای مواد ۵ و۱۱و ۲۱ و ۲۶ و ۲۸ آیین نامه اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان با همکاری شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش کشور اقدام به برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در ۷ رشته  را نموده است.
وی افزود: شرکت کنندگان در رشته های معماری، عمران، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک جهت اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی به رقابت پرداختند که داوطلب می بایست ۵۰درصد سوالات را پاسخ دهد تا بتوانند صلاحیت مربوطه را در یافت کند.
هاشمی بیان داشت: آین آزمون از طریق ارگان اجرایی و نظارتی به طور هماهنگ و همزمان در سراسر کشور برگزار شد و در مجموع ۲۸۹۷ نفر در این آزمون شرکت کردند.
مدیرکل راه و شهرسازی افزود: نتایج آزمون در تیرماه سال جاری از وب سایت آزمون ها به نشانی www. Inbr. Ir به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.
ضمنا نحوه رسیدگی به اعتراضات پس از برگزاری آزمون طی اطلاعیه جداگانه اعلام خواهد شد