شناسهٔ خبر: 134419 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در یک ماهه گذشته انجام شد؛

تسطیح ۴۳۰ کیلومتر از حریم راه‌های شهرستان خلخال

لکه گیری محورهای استان مرکزی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خلخال گفت:۴۳۰ کیلومتر از حریم راههای اصلی ،فرعی و روستایی شهرستان خلخال در ۱ ماهه گذشته تسطیح شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،معروف خسروی در بازدید از راههای روستایی این شهرستان گفت:در مدت یاد شده ۲۲۵ کیلومتر از راههای شنی شهرستان خلخال در محورهای اصلی و روستایی تسطیح و رگلاز شده است.

وی افزود:در این مدت ۱۹۰ کیلومتر از کانال های طرفین راه در محورهای اصلی و روستایی بازسازی و اصلاح شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خلخال با اشاره به اینکه ۱۵۰ متر مربع ازراههای اصلی،فرعی وروستایی شهرستان خلخال در یک ماهه گذشته توسط راهدداران لکه گیری و رفع چاله شده تصریح کرد:در مدت یاد شده ۹ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری و اصلاح پیچ ها در محورهای اصلی فرعی و روستایی این شهرستان انجام شده است.

خسروی انجام ۳ هزار و۷۰۰ متر مکعب عملیات ریزش برداری را در محورهای اصلی، فرعی وروستایی شهرستان خلخال یادآور شدو اظهار کرد:از این میزان ۸ هزار متر مکعب ریزش برداری درراههای اصلی وفرعی وهزار متر مکعب نیز در راههای روستایی انجام شده است.

وی در یک ماهه گذشته از لایروبی و تنقیه ۵۵ دستگاه از پل ها در شهرستان خلخال خبرداد و خاطرنشان شد:در این مدت راهداران ۲ دستگاه از ابنیه فنی و پل را نگهداری و تعمیر کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خلخال با بیان اینکه در یک ماهه گذشته راهداران هزار و۶۰۰ کیلومتر باند برفروبی در محورهای مواصلاتی شهرستان خلخال انجام داده اندادامه داد:بعد از بارش های بهاری راهداران با استفاده از ۱۵۰ تن نمک پاشی نسبت به بازگشایی محورها اقدام کرده اند.