شناسهٔ خبر: 134466 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری مازندران خبر داد؛

محور هراز مسدود شد

مازندران- محمدنژاد معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار کرد: محور هراز به منظور اجرای عملیات راهداری محوری از کیلومتر صفر تا ۱۰۷ (رفت و برگشت) بین ساعت ۷ صبح لغایت ۱۶ عصر در روزهای یکشنبه،دوشنبه و سه شنبه هر هفته از تاریخ ۳۱ اردیبهشت الی ۹ خرداد سال جاری مسدود است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران ،محسن محمدنژاد معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار کرد: در زمان انسداد این محور،کاربران عزیزجاده ای می توانند ازمحورهای کندوان و سوادکوه به عنوان محور جایگزین تردد کنند.

وی همچنین از انسداد محور فرعی ساری- گوهرباران – پنبه چوله کیلومتر ۲۲ از تاریخ ۳۰ اردیبهشت لغایت ۵ خرداد به صورت ۲۴ ساعته خبر داد و افزود تنها تردد وسایل نقلیه سواری همزمان با اجرای عملیات (از پل قدیمی موجود در محور )با محدویت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

گفتنی است: کاربران جاده ای و مسافرین محترم جهت کسب اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محورها و همچنین اطلاع از انسدادها و یا محدویت های احتمالی موجود در سطح جاده های استان می توانند در هر ساعت شبانه روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرید.

و همچنین سایت WWW.۱۴۱.IRو اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران قرار می دهد.