شناسهٔ خبر: 134474 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

در راستای فرهنگسازی برای کاهش سوانح برخورد عابرین با وسایل نقلیه ریلی انجام شد؛

بازدید دانش آموزان مدارس حاشیه خطوط ریلی از راه‌آهن تبریز

ایستگاه راه آهن تبریز دانش آموزان مدارس حاشیه خطوط ریلی در راستای فرهنگسازی برای کاهش سوانح برخورد عابرین با وسایل نقلیه ریلی از راه‌آهن تبریز بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در بازدیدی که به منظور فرهنگ‌سازی از سوی اداره کل راه آهن منطقه آذربایجان برنامه‌ریزی‌شده بود، ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان مدارس حاشیه خطوط ریلی و مدارس شاهد شرکت کردند.

این برنامه بازدید از ایستگاه راه‌آهن تبریز و اماکن اداره کل راه آهن منطقه آذربایجان با حضور مدیر کل راه آهن منطقه آذربایجان، دانش آموزان و جمعی از والدین دانش آموزان مدارس شاهد که از جانبازان وایثارگران هشت سال دفاع مقدس هستند، برگزار شد.

مدیر کل راه آهن منطقه آذربایجان با یاد آوری اینکه هدف از برگزاری این برنامه فرهنگ‌سازی و توجه به خطرات تردد در حاشیه خطوط است، گفت: به منظور بالا بردن سطح آگاهی دانش آموزان و خانواده‌های ساکن حاشیه خطوط ریلی تعامل این اداره کل با نهاد آموزش و پرورش را افزایش خواهیم داد.

در این برنامه بازدید علاوه بر آشنایی دانش آموزان با فعالیت‌های صنعت و خطوط ریلی، در راستای کاهش سوانح برخورد عابرین با وسایل نقلیه ریلی، نکات مهم ایمنی در قالب برنامه‌های فرهنگی و آموزشی به آنان آموزش داده شد.

در بازدیدی که از ایستگاه راه آهن تبریز و اماکن اداره کل راه آهن منطقه انجام شد، علاوه بر اجرای برنامه‌های متنوع و شاد، مسابقه‌ طناب کشی برگزار و همچنین برای دانش آموزان در مورد موضوعات ایمنی آموزش‌های لازم داده‌شد.