شناسهٔ خبر: 134517 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

تجلیل از رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی

تجلیل همزمان با فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی از وحید قربانی رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی توسط مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، در آستانه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی مجید کیانپور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از وحید قربانی رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی به سبب ایجاد تحول مطلوب و تنوع جریان‌های اطلاع‌رسانی دروزات راه و شهرسازی و همکاری موثر با سازمانها و توابع از جمله شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به منظور معرفی ظرفیتها و خدمات این بخش مهم از بدنه دولت خدمتگزار در مراسم معرفی برترین روابط عمومی‌های شرکت تقدیر و تجلیل شد.

در این مراسم وحید قربانی رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: با نگاهی به فعالیت روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک طی سال های اخیر و توجه ویژه مدیرعامل شرکت آزمایشگاه به موضوعات تعاملی و ارتباطی ، رشد چشمگیری در معرفی برند و اطلاع رسانی فعالیت های منحصربفرد و دانش بنیان شرکت قابل مشاهده است.

قربانی ادامه داد: با توجه به حجم فعالیتها و میزان اثر گذاری آن ، تغییر ساختار سازمانی روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و تبدیل به اداره کل روابط عمومی، یکی از نیازهای این مجموعه وزین با بیش از ۳۱ روابط عمومی فعال در ستاد و استان‌ها است.

وی افزود: روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک وظیفه سنگینی دارد که ضمن داشتن پیوست فنی باید پلی میان شرکت و دانشگاه و خبرنگاران برای معرفی علمی تخصصی به جامعه هدف و عموم مردم داشته باشد.

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی افزود: نگاه به شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کاملا تخصصی و به عنوان بازوی علمی-تخصصی وزارتخانه است و باید روابط عمومی شرکت آزمایشگاه در ستاد و استانها نهایت تلاش خود را داشته باشند تا نقش علمی و تخصصی این مجموعه بیش از گذشته معرفی شود.

وی با بیان اهمیت روایت گری صحیح و نخست در خبر تصریح کرد: مدیران و روابط عمومی های ستاد و استانی باید روایت گر اول بودن را جدی بگیرند و در حوزه  رسانه  با جدیت ورود کرده و از ابزارهای جدید استفاده کنند.

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی گفت : این مرکز آمادگی دارد تا از ۲۷ اردیبهشت که مصادف با روز روابط عمومی است، فصل جدیدی از روابط عمومی را با تمامی فعالان این عرصه در استان‌ها آغاز کند و به عنوان یک راهکار ارتباطی به آن نگاه کند.