شناسهٔ خبر: 134534 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

با حضور سرپرست اداره کل فرودگاه‌های استان بوشهر برگزار شد؛

مراسم گرامیداشت روز جهانی مخابرات هوانوردی در فرودگاه بوشهر

فرودگاه بوشهر مراسم گرامیداشت روز جهانی مخابرات هوانوردی در فرودگاه بوشهر با حضور سرپرست اداره کل فرودگاه‌های استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه بوشهر، مراسم گرامیداشت روز جهانی مخابرات هوانوردی، دیروز ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در فرودگاه بوشهر برگزار شد.

این مراسم با حضور عباس اسماعیلی سرپرست اداره کل فرودگاه‌های استان، معاونین، رؤسای ادارات و واحدها و کارکنان اداره مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی فرودگاه‌های استان بوشهر برگزار شد.

همچنین این مراسم  در ابتدا به‌صورت وبینار و مستقیم با ستاد شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران آغاز شد و در ادامه با سخنرانی حمیدرضا  سیدی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران پایان یافت.

در ادامه  اسماعیلی ضمن تبریک این روز گفت: روز جهانی مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی بهانه ای است جهت ارج نهادن و قدردانی از تلاشگران عرصه ارتباطات که نقش مهمی در ارتقای ایمنی پروازها و افزایش رضایتمندی مسافران داشته و دارند.

در پایان نیز از زحمات یک سال گذشته کارکنان اداره مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی فرودگاه‌های استان بوشهر تقدیر به‌عمل آمد.