شناسهٔ خبر: 134536 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان برگزار گردید

نشست مشترک مجموعه راه و شهرسازی و مدیران شرکت فولاد استیل بافت

کرمان با حضور سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان نشست مشترک مجموعه راه و شهرسازی ،نماینده مردم شریف شهرستان های بافت ،رابر و ارزوییه و مدیران شرکت فولاد استیل بافت در محل اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان برگزار گردید

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان نشست مشترکی با حضور رضا حافظی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان ،صمدالله محمدی نماینده مردم شریف شهرستان های بافت ،رابر و ارزوییه و مدیران شرکت فولاد استیل بافت برگزار گردید.

در این جلسه که در راستای بررسی طرح نهضت ملی مسکن بافت و همچنین مسکن کارکنان شرکت فولاد استیل بافت برگزار شد مهندس حافظی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت:نه تنها اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان بلکه وزارت راه و شهرسازی آمادگی مشارکت در تامین مسکن کارکنان صنایع را دارد.

وی همچنین افزود: مجموعه راه و شهرسازی در این راستا ،زمین مورد نیاز را در اختیار صنایع قرار خواهد داد و صنایع در راستای تامین مسکن کارکنان و ایجاد صنعت شهرها می توانند اقدامات لازم را انجام دهند.

ایشان ادامه داد: در شهرستان بافت در راستای ساماندهی مسکن کارکنان شرکت فولاد استیل بافت این ظرفیت را دارا هستیم که زمین مورد نیاز را در اختیار این شرکت قرار دهیم و همچنین الگویی برای دیگر صنایع استان شود.

شایان ذکر است این جلسه در روز پنجشنبه مورخ ۲۸ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ برگزار گردید.