شناسهٔ خبر: 134544 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی:

افزایش ۱۷ برابری میانگین راهسازی در آذربایجان غربی / روابط عمومی دستگاه اجرایی حلقه اتصال سازمان و مردم

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اظهار داشت: جهاد تبیین مساله مهم و قابل توجهی است که باید در راستای امید آفرینی جامعه عملکرد دستگاه اجرایی به درستی تبیین شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه لو در جلسه شورای هماهنگی رواط عمومی های راه و شهرسازی آذربایجان غربی، اضافه کرد: روابط عمومی دستگاه اجرایی حلقه اتصال سازمان و مردم بوده تا عملکرد سازمان را منتشر و بازخوردها را ارزیابی کند.

وی ادامه داد: توسعه زیرساخت های ارتباطی در آذربایجان غربی به دلیل موقعیت جغرافیایی این استان بسیار حائز اهمیت بوده و تلاش مجموعه راه و شهرسازی باید به همت روابط عمومی ها بیشتر نمایان شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به افزایش ۱۷ برابری میانگین راهسازی در استان، گفت: میانگین سالانه راهسازی در استان ۹ کیلومتر بوده که این رقم در حال حاضر به حدود ۱۵۰ کیلومتر رسیده است.

حمزه لو بیان کرد: راه محور توسعه بوده و در همین راستا طی یک سال گذشته ۱۲۳ کیلومتر راه و بزرگراه در آذربایجان غربی به بهره برداری رسیده و عملیات ساخت ۹۶ کیلومتر راه و بزرگراه آغاز شده است.

وی اضافه کرد: بهره‌گیری از مزیت‌های موقعیت جغرافیایی استان در عرصه حمل‌ونقل، یکی از اهداف توسعه اقتصاد پایدار تعریف شده که تلاش می‌شود با تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی این امر محقق شود.