شناسهٔ خبر: 134573 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

با حضور نماینده مشاور اجرایی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران انجام شد؛

بازدید از فرودگاه بین‌المللی گرگان / ۲هزار و ۹۳۴ زائر گلستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند

فرودگاه گرگان نماینده مشاور اجرایی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان بازدید کرد و آمادگی این فرودگاه برای اعزام حجاج به سرزمین وحی را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی نماینده مشاور اجرایی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان بازدید کرد.

همزمان با نزدیک شدن موسم حج تمتع ۱۴۰۲  محمد نخعی، نماینده مشاور اجرایی معاون وزیر و مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان بازدید کرد و آمادگی این فرودگاه برای اعزام حجاج به سرزمین وحی را مورد ارزیابی قرار داد.

با حضور نخعی از روند بهسازی ترمینال خارجی، امکانات و تجهیزات هندلینگ و سطوح پروازی، سیستم‌های کمک ناوبری، وضعیت سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و ... بازدید شد.

در جریان این بازدید نماینده مشاور اجرایی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از آمادگی کامل فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان برای میزبانی و اعزام زائران حج تمتع قدردانی کرد.

گفتنی است امسال ۲ هزار و ۹۳۴ زائر در قالب ۲۰ کاروان اهل سنت و شیعه از فرودگاه گرگان به جده اعزام می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه گرگان اعزام زائران گلستانی که مدینه بعد هستند از ۲۶ خرداد آغاز می‌شود و تا اول تیرماه ادامه خواهد داشت.