شناسهٔ خبر: 134578 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز مجدد عملیات اجرایی احداث پل بزرگ سفیدرود منجیل

گیلان-نصب وراه اندازی پل سفیدرود منجیل مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از عزم جدی اداره کل راه و شهرسازی گیلان جهت احداث پل بزرگ سفیدرود منجیل، در محور اصلی منجیل- طارم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گیلان)، هادی رحمانی مدیرکل راه وشهرسازی با اعلام آغاز مجدد عملیات اجرایی احداث پل بزرگ سفیدرود منجیل در محور اصلی منجیل- طارم گفت: محور منجیل به طارم و زنجان در شهرستان رودبار از راههای شریانی استان گیلان محسوب می شود که در جابجایی مسافر، محصولات کشاورزی و فعالیت اقتصادی استانهای شمالی و شمالغربی کشور نقش به سزایی دارد و شهرستان رودبار را به شهرستان طارم و استان زنجان متصل می کند.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی گیلان خاطرنشان کرد: عملیات اضافه نمودن یک دستگاه پل در این محور در مجاورت پل فلزی علی آباد، بر روی رودخانه سپیدرود، جهت ارتباط عبوری دو طرفه که عدم آن، مشکلات عدیده ای را برای بهره برداران این راه ایجاد نموده بود، در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

وی افزود: خوشبختانه عملیات احداث پروژه پل بزرگ سفیدرود منجیل در محور اصلی منجیل طارم، با دو دهانه ۴۰ و ۵۰ متری پس از چندین ماه توقف از سر گرفته شد.