شناسهٔ خبر: 134579 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

بیمارستان شادگان با ۲۵۰ تخت بیمارستانی و با سرمایه ۷۵۰ میلیاردتومان احداث می‌شود

علی نبیان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از تسریع در عملیات ساخت بیمارستان شادگان با ۲۵۰ تخت بیمارستانی خبر داد و گفت: بیمارستان شادگان با ۲۵۰ تخت و با پیش‌بینی سرمایه ۷۵۰ میلیاردتومانی طی ۵ سال احداث می‌شود.

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اعلام برنامه‌ریزی برای ساخت بیمارستان در شادگان پیرو سفر رییس جمهوری به استان خوزستان در بیان جزییات این پروژه گفت: این پروژه بیمارستانی ۲۵۰ تختی برنامه‌ریزی شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه این پروژه بیمارستان در ماه جاری وارد فاز عملیاتی و ساخت بنا می‌شود، ادامه داد: این پروژه بیمارستانی که طراحی و مقدمات اجرایی آن اعم از تحویل زمین و تامین منابع مالی از سال ۱۴۰۱ آغاز شده است در برنامه است تا در  ۵ سال با هزینه پیش‌بینی شده ۷۵۰ میلیاردتومان به اتمام برسد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی مساحت زمین این پروژه بیمارستانی را ۳۲ هزار مترمربع و مساحت ساختمانی اصلی را معادل ۲۵ هزار مترمربع عنوان کرد.

به گفته نبیان، برای این پروژه بیمارستانی که در ۴ طبقه احداث خواهد شد بخش‌های اتاق عمل، بستری جراحی، زنان و زایمان، کودکان و نوزادان، بستری داخلی، اورژانس پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: ساخت بیمارستان شادگان یکی از نیازهای اصلی استان خوزستان است که در سفر رییس جمهوری به استان خوزستان در ماه گذشته بر آن تاکید شد و مقرر است تا با تامین هزینه در ساخت این بیمارستان تسریع شود.