شناسهٔ خبر: 134588 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

اجرای مانور روز بدون حادثه در آذربایجان غربی بدون سانحه فوتی جاده‌ای

پیمان آرامون مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : خوشبختانه در مانور روز بدون حادثه هیچ حادثه  فوتی در محورهای مواصلاتی اجرای این طرح در سطح استان رخ نداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)،  پیمان آرامون مدیر کل راهداری و  حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به هفته ایمنی راه ها و نامگذاری روز ۳۱ اردیبهشت به عنوان روز بدون حادثه افزود: اجرای این طرح با هدف یادآوری رعایت کامل قوانین و مقررات رانندگی و تردد در محورهای مواصلاتی به کاربران جاده ای انجام گرفت.

وی افزود : اجرای این طرح درکلیه محور های مواصلاتی استان از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ شب روز ۳۱ اردیبهشت سال جاری و با حضور پرسنل دستگاههای نظارتی و امدادی پلیس راه، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای،  هلال احمر و اورژانس در محورهای یاد شده انجام گرفت.

آرامون خاطر نشان کرد: خوشبختانه در طول اجرای این طرح هیچگونه حادثه  و فوتی در محورهای استان رخ نداد و طبق سال گذشته، سوانح فوتی در این روز کاهش صد درصدی داشته است.

 این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد با رعایت کامل قوانین و مقررات از سوی کاربران جاده ای هر روز در استان روز بدون حادثه باشد و شاهد بروز حوادث ناگوار و آسیب دیدن هم استانی ها و هم وطنان عزیزمان نباشیم.