شناسهٔ خبر: 134590 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری ۱۳ دوره آموزش عمومی و تخصصی کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی

RAH_1038.jpg معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از برگزاری ۱۳ دوره آموزشی عمومی و تخصصی برای پرسنل این اداره کل در سال گذشته خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، عبد الله اسدی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در سال گذشته این اداره کل توانست ۱۳ دوره آموزشی عمومی و تخصصی به مدت ۱۱۶ ساعت برای پرسنل خود برگزار کند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های آموزشی برای بالا بردن سطح دانش و ارتقا بهره وری کارکنان افزود: بر این اساس برگزاری دوره های مختلف آموزشی جزو برنامه ها و اهداف اصلی این اداره کل بوده و ارزیابی کارکنان بعد از ارسال جزوهای آموزشی از طریق کارتابل به پرسنل اداره در بستر سیستم جام یا بصورت حضوری انجام پذیرفت.

اسدی خاطر نشان کرد: دوره های مدیریت اسلامی، برنامه ریزی در دستگاه های دولتی، آشنایی با قانون کار، حقوق خانواده، جستجو و امداد و نجات، اقتصاد خانواده موحد، پیشگیری و کنترل عوامل خطر ساز بیماری های قلبی و ۶ دوره مدیریتی دیگر توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی برگزار شده است.

وی در ادامه گفت:  تکمیل و بررسی فرم های ارزشیابی کارکنان، صدور احکام کارکنان، انجام امورات مربوط به بازنشستگی همکاران، برگزاری کمیته های منابع انسانی و مالی بصورت ماهانه از دیگر اقدامات این معاونت است و همچنین برگزاری شورای معاونین این اداره کل نیز بصورت ماهانه و مستمر انجام می شود.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: امید است با تلاش، پشتیبانی و همفکری تمامی همکاران شاهد ارتقاء سطح کیفی و بهره وری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی در همه زمینه ها بوده و این استان را به الگویی برای کل کشور تبدیل کنیم.