شناسهٔ خبر: 134643 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان خبر داد؛

نگهداری ۹ هزار و ۵۱۵ پل و ابنیه فنی در استان بوشهر

نگهداری 9 هزار و 515 پل و ابنیه فنی در استان بوشهر رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راههای اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان بوشهر گفت: ۹ هزار و ۵۱۵ دستگاه پل و ابنیه فنی با تلاش مستمر راهداران نگهداری می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) علیرضا شاه حسینی رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راههای اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان بوشهر گفت: ۹ هزار و ۵۱۵ دستگاه پل و ابنیه فنی با تلاش مستمر راهداران نگهداری می شود.

شاه حسینی با اشاره به ۲۸ پروژه در حال احداث در حوزه نگهداری ابنیه فنی راههای استان گفت: احداث پل روستای درودگاه دشتستان با اعتبار ۵۱ میلیارد تومان و ۱۵ درصد پیشرفت، پل سید رضا گناوه با ۲۰ میلیارد تومان و ۴۰ درصد پیشرفت و ابنیه فنی برای حذف پیچ های جاشک با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان از شاخص ترین پروژه های فعال استان می باشد.

وی جمع مبلغ ریالی قرارداد پروژه های در حال ساخت و بهره برداری در بخش نگهداری ابنیه فنی راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر را بالغ بر ۱۳۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: همچنین مرمت پل های کلل آبپخش، چهار روستایی گناوه، نظرآقا دشتستان و بهمنیاری گناوه نیز در زمینه تعمیرات در دست اجراست که همگی در زمینه ارتقای ایمنی تردد کاربران جاده ای می باشد.

شاه حسینی افزود: همچنین تعمیرات آبروها و پلهای کوچک هر شهرستان بصورت سالانه در دست اجراست.