شناسهٔ خبر: 134646 - سرویس هواشناسی
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک رئیس سازمان هواشناسی به فرمانده نیروی دریایی ارتش

سحر تاجبخش - امضا- حکم رئیس سازمان هواشناسی کشور در پیامی به فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، موفقیت ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش در انجام بزرگترین عملیات دریانوردی نظامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سحر تاجبخش مسلمان رئیس سازمان هواشناسی کشور در پیامی به فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: انجام بزرگترین عملیات دریانوردی نظامی ایران با وجود مخاطرات جوی-اقیانوسی فراوان قابل ستایش است.

در بخشی از پیام تاج بخش خطاب به امیر دریادار ایرانی آمده است: موفقیت غرورآفرین ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اجرای بزرگترین عملیات دریانوردی نظامی ایران با ناوشکن تمام ایرانی و عبور از آبهای اقیانوس های مواج با وجود انواع مخاطرات جوی و اقیانوسی قابل ستایش و تفاخر است.

در ادامه پیام آمده است: بی شک دریانوردی با توان علمی بومی در شناسایی مسیرهای کم خطر برای حرکتی ایمن در مواجهه با حوادث و سوانح احتمالی جوی-اقیانوسی محصول فعالیت جهادی، اتکا بر دانش فنی و نیروی درون‌زای داخلی و عزم و شجاعتی ستودنی است که فرماندهان و دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ماموریت دریانوردی دور کره زمین آن را به خوبی به نمایش گذاشتند.

به گزارش سازمان هواشناسی، این پیام می افزاید: اینجانب این  افتخار بزرگ را خدمت جنابعالی و همراهان شما در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض نموده و آرزوی مستدام سربلندی و سرافرازی مدافعان مرزهای دریایی ایران عزیز را در حفاظت از جان و کیان مردم باشرف این سرزمین از پروردگار متعال خواستارم.