شناسهٔ خبر: 134667 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

سامانه سامد پل ارتباطی پاسخگویی مسئولان با مردم

سامد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان با حضور در سامانه سامد ارتباط مردم و دولت پاسخگوی درخواست ها و مشکلات مردم شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، جلال الدین قادری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان با حضور در مرکز سامد سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت پاسخگوی درخواست ها ، مشکلات و پیشنهادات شهروندان استان شد و دستورات لازم برای رسیدگی به آنها را صادر کرد.

وی گفت: سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) بهترین وسیله ارتباط بی‌واسطه مردم و دولت برای بیان انتقادات ، درخواست ها ، گزارش ها و پیشنهادات مردمی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان پاسخگویی به مردم استان و روند رسیدگی به مشکلات آنان از سوی دستگاه‌های اجرایی را ارتقای پاسخگویی مسئولان و تعامل آسان با مردم برشمرد.

قادری ادامه داد : سامانه ارتباط مردمی دولت این فرصت را برای مسئولان فراهم کرده تا از مسائل و مشکلات مردم، به نحو ملموس تری آگاه شوند و برای رفع آن تدابیر بهتری را اتخاذ کنند.

لازم به ذکر است سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) ، با هدف تسهیل دسترسی های مردم به اطلاعات و خدمات، ارتقای سطح پاسخگویی مسئولان، افزایش رضایتمندی عمومی ، افزایش نظارت بر نحوه ارائه خدمات دولتی و سرعت در پاسخگویی، راه اندازی شده است.

تمامی آحاد مردم در تمام نقاط استان می‌توانند از طریق تماس با شماره ۱۱۱ مسایل و مشکلات خود را با کارشناسان سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) مطرح و پیگیری کنند.