شناسهٔ خبر: 134674 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل خبر داد :

واگذاری زمین برای احداث ۷۶ واحد ویلایی در شهرک ولیعصر گرمی

واگذاری زمین برای احداث 76 واحد ویلایی در شهرک ولیعصر گرمی مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از واگذاری زمین برای احداث ۷۶ واحد ویلایی در شهرک ولیعصر شهر گرمی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل ) ، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید از پروژه های راه و شهرسازی حوزه شهرستان گرمی با حضور ولی اسماعیلی نماینده مردم شهرستان های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار گرمی و جمعی از مسئولین شهرستان، اظهار کرد : از کل ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان گرمی به تعداد ۳۰۴۷ نفر پس از بررسی های بعمل آمده ۸۴۶ نفر متقاضی تایید نهایی شده اند.

وی به واگذاری زمین برای احداث ۷۶ واحد ویلایی در شهرک ولیعصر شهر گرمی اشاره و بیان داشت : ۲۱۹ نفر متقاضی این طرح تخصیص پروژه انجام شده و ۱۲۵ نفر نیز واریز وجه آورده بالای ۴۰۰ میلیون ریال داشته اند.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : ۷۳ قطعه ۴ واحدی در این شهرستان به بنیاد مسکن واگذار شده که از این تعداد تاکنون ۱۶ قطعه به تعداد ۶۴ واحد به متقاضیان طی ۲ مرحله قرعه کشی در قالب گروه ساخت انجام گردیده است.  

حیدری به بازنگری طرح جامع شهرگرمی که در حال تکمیل بوده اشاره و افزود : طرح تفصیلی شهرگرمی به زودی عقد قرارداد خواهد شد.

وی ادامه داد : پروژه احداث باند دوم انگوت به محور مشکین شهر – پارس آباد از جمله محورهای مهم ارتباط دهنده شهر تازه کند انگوت به سمت پارس آباد – مشکین شهر می باشد که در سنوات گذشته با مشخصات راه فرعی احداث شده بود.

حیدری تسریع عملیات اجرایی احداث باند دوم گرمی – اردبیل با افزایش ماشین آلات را به پیمانکار پروژه تاکید و اظهار کرد : در اغلب طول مسیر با هدف شانه سازی و اصلاح مشخصات هندسی محور مذکور ، منجر به ایمنی سفر و کاهش آمار تصادفات خواهد شد.

لازم به ذکر است در پایان این بازدید جلسه جمع بندی و بررسی پروژه های حوزه راه و شهرسازی در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان گرمی برگزار شد.