شناسهٔ خبر: 134719 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی خبر داد؛

پیشرفت ۷۵ درصدی بهسازی و تعریض محور ارتباطی ریحان آباد_ شهرک صنعتی تا پادگان المهدی

دکتر حمزه لو مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: عملیات بهسازی و تعریض سه کیلومتر از محور ارومیه – ریحان آباد – شهرک صنعتی تا پادگان المهدی پیشرفت بالای ۷۵ درصدی دارد و این روند با سرعت بیشتری اجرایی می‌شود تا این محور زیر بار ترافیک برود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه‌لو در بازدید از روند اجرای طرح بهسازی و تعریض محور ارتباطی ریحان آباد، شهرک صنعتی تا پادگان المهدی، گفت: عملیات بهسازی و تعریض ۲ کیلومتر از این محور طی ماه‌های گذشته به اتمام رسیده و زیربارترافیک رفته است. 

وی ادامه داد: برای اجرای این محور ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر عملیات زیرسازی یک کیلومتر و ۷۰۰ متر از این محور به اتمام رسیده و پیمانکار در حال روسازی و آماده سازی برای آسفالت است که طی ماه‌های آینده این مسیر زیر بار ترافیک می رود.

حمزه‌لو بیان کرد: وضعیت نامناسب محور ارتباطی شهرک صنعتی تا پادگان المهدی و ناایمن بودن آن منجر شد تا عملیات بهسازی این محور با جدیت دنبال شد.

وی افزود: با توجه به اینکه در راهسازی مسیر ساخته شده باید ۵۰ تا ۸۰ سانتی متر از بستر اصلی ارتفاع داشته باشد، در برخی از ورودی های روستایی که این ارتفاع وجود دارد بهسازی مسیر انجام گرفته تا مشکلی برای روستاییان و اهالی ایجاد نشود.

وی گفت: با توجه به معارض های زیرساختی موجود در این مسیر، روند این طرح طولانی شد که حل آنها مستلزم زمان بود.