شناسهٔ خبر: 134753 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به مناسبت نکوداشت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر

صفایی نوشتن مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی در پیامی فرا رسیدن سالروز سوم خرداد،روز آزاد سازی خرمشهر را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان بنادر و دریانوردی، علی‌اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی در پیامی فرا رسیدن سالروز سوم خرداد،روز آزاد سازی خرمشهر را تبریک گفت.

در متن پیام مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی آمده است: تاریخ پرفراز و نشیب ایران عزیز، گواه رشادت ها و جوانمردی های مردم این سرزمین در سایه اعتقاد راسخ و باور عمیق به وعده و مدد الهی در پس تمام آزمایش ها و مسیرهای پر چالش پیشین و پیش روست. مرور سوم خرداد، روز آزاد سازی خرمشهر قهرمان و چهارم خرداد روز مقاومت مردم دزفول، نمادی از نصرت الهی و یادآور حماسه آفرینی ها، رشادت ها و دلاوری های فرزندان قرآن و ولایت و تورق صفحاتی نورانی از کتاب ایثار و پیروزی، مقاومت و پایداری تاریخ این دیار و تجلی حماسه غیور مردان خرمشهر سربلند و دزفول،پایتخت مقاومت و پایداری است.

خرمشهر تاریخ ماندگار و نمونه عینی صلابت و جانبازی دلیرمردان و شیر زنان این سرزمین و نماد شجاعت، دلاوری و سند افتخار ملی است. جوانانی که صادقانه و بی ریا برای دفاع از آب و خاک خود گمنام به استقبال شهادت رفتند تا دروازه های خونین شهر را برای همیشه حجله فتح و ظفر ببندد.

هم اکنون در سوم خردادی دیگر درود می فرستیم به غیور مردان دفاع مقدس و شهیدان گلگون کفن عملیات آزادسازی خرمشهر که با توکل به باری تعالی بلندترین‌ فرازها را غیورانه فتح کردند و در راه دفاع از شرافت و ارزش های این مرز و بوم، از جان گذشتند و اکنون با ورود به گام دوم انقلاب اسلامی، اندیشیدن به آنچه که باعث پیروزی عملیات بزرگ بیت المقدس و فتح الفتوح آزادسازی خرمشهر شد، برای جوانان امروز کشور، الهام بخش و درس آموز است.

 سالروز این نصر عظیم الهی را به خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و بویژه دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روزافزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.