شناسهٔ خبر: 134773 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تجلیل از بانوان اداره راه و شهرسازی آذربایجان شرقی

تجلیل همزمان با فرارسیدن دهه کرامت مراسم میلاد کریمه اهل بیت عصمت و طهارت حضرت فاطمه معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر مدیر کل راه و شهرسازی استان از همکاران بانو تجلیل بعمل آورد .

به گزارش پایگاه وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان شرقی)، امیر بخشی زاده مدیر کل راه و شهرسازی استان ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر، اظهار داشت: زنان و دختران در اسلام جایگاه والایی دارند به گونه ای که یکی از افتخاراتی که در اسلام برای خانواده‌ها بیان شده است داشتن فرزند دختر است .

 وی با اشاره به برخی ویژگی‌های حضرت معصومه (س)، بیان کرد: یکی از ویژگی‌های مهم حضرت عبادات ایشان بود که باید برای دختران و بانوان جامعه اسلامی الگویی با ارزش باشند و از زندگی آن بانوی مکرم درس بگیرند.

بخشی زاده اضافه کرد: روز دختر فرصت مناسبی برای شما بانوان است تا با شناخت شخصیت گرانقدر حضرت معصومه (س)، ایشان را که اسوه کامل اخلاق و اخلاص بودند به عنوان بهترین الگو در زندگی انتخاب کنید.

مدیر کل راه و شهرسازی یکی از مهم‌ترین ویژگی‏‌های دختران را حفظ عفت و پاکدامنی دانست و خاطرنشان کرد: این ویژگی در لحظه به لحظه زندگی معصومین مشاهده می‌شود که دختران ایران اسلامی با الگو قراردادن زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت فاطمه معصومه (س) جامعه اسلامی را به سر منزل کمال رهنمون خواهند کرد.

در پایان این جلسه به مناسبت گرامیداشت ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) ، روز دختر و دهه کرامت با حضور دکتر بخشی زاده مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی، رئیس حراست اداره کل، مشاور فرهنگی،ارتباطات و اطلاع رسانی مدیرکل، جمعی از همکاران بانو  تجلیل بعمل آمد.