شناسهٔ خبر: 134782 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر

تبریک آزاد سازی خرمشهر مدیر کل راه و شهرسازی اذربایجان شرقی همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در پیامی سالروز آزادسازی خرمشهر روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به ملت ایران علی الخصوص خانواده های هشت سال دفاع مقدس تبریک گفت.

 به گزارش پایگاه وزارت راه و شهرسازی(آذربایجان شرقی)،امیر بخشی زاده مدیر کل راه و شهرسازی اذربایجان شرقی گفت:در سراسر سال های پر افتخار دفاع مقدس، روزهای بزرگی به ثبت رسیده است که عظمت و اهمیت آن همواره در اذهان باقی خواهد ماند و سوم خرداد، روز آزادسازی خرمشهر در خلال جنگ تحمیلی هشت ساله نیز از همین افتخارات دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی گفت: آزادسازی خرمشهر از مهم‌ترین اهداف عملیات بیت المقدس در سال 1361 در جنگ تحمیلی عراق با ایران بود که این شهر پس از 578 روز از اشغال رژیم بعث عراق آزاد شد.

بخشی زاده اظهار کرد:"سپاس بی‌حد بر خداوند قادر که کشور اسلامی و رزمندگان متعهد و فداکار آن را مورد عنایت و حمایت خویش قرار داد و نصر بزرگ خود را نصیب ما فرمود، پس در هر شرایطی این حماسه بزرگ و ارزشمند در یادهای ما ماندگارخواهد شد."

وی افزود: حماسه آزادسازی خرمشهر در همه ابعاد آن، اعم از نظامی،‌ حماسه‌ای و فرهنگی، نقطه عطف مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و روحیه سلطه ستیز ملت ایران، امروز قوی تر و مستحکم تر از پیش همچنان در مسیر رشد و بالندگی قرار دارد.

بخشی زاده در پایان افزود: سوم خرداد نه فقط یادآور آزادی خرمشهر که یادآور فداکاری ها و ایستادگی های تحسین برانگیز مدافعان ایران اسلامی در برابر نیروهای متجاوز است. ایران و ایرانیان امروز یک بار دیگر خاطره آزادسازی خرمشهر را گرامی می دارند.