شناسهٔ خبر: 134853 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی مطرح کرد؛

ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات با توجه به درخواست های مردمی در قالب ملاقات عمومی

825954a4-5ad4-455c-b3ba-0f8e3a4c8214.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: با برگزاری جلسات ملاقات مردمی و توجه به درخواست های عمومی ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات قابل دسترس تر بیش از پیش میسر می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون اظهار کرد: با توجه به نیاز برقراری ارتباطی پویا و دوسویه بین شهروندان، دیدار مردمی با هم استانی‌های گرامی در طول روز انجام و در روزهای دوشنبه هرهفته نیز بطور خاص برای این دیدارها در نظر گرفته شده است تا شهروندان بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود بپردازند.

وی با بیان اینکه  ملاقات های چهره به چهره می تواند راهگشای مشکلات مردم باشد، ادامه داد: در طول دو ماه گذشته بالغ بر ۶۰ دیدار با شهروندان انجام و دستورات لازم برای مساعدت، رفع مشکل، تحقق مطالبه و تشریح اقدامات برابر با مقررات و قوانین انجام شده است و هر چقدر فاصله مدیران با جامعه هدف کاهش یابد شاهد ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات ارائه شده خواهیم بود.

گفتنی است دیدار مردمی پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایحان غربی به صورت مستمر و هفتگی در روزهای دوشنبه برگزار می شود و شهروندان می توانند برای ثبت درخواست ملاقات با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با شماره ۰۴۴۳۳۳۶۹۰۳۲ و ۳۳  تماس بگیرند.