شناسهٔ خبر: 134855 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی:

روابط عمومی هم آوایی، عشق، شور، نشاط، تکنولوژی، ایده و تفکر خلاق است

025c5395-9036-4c25-bbc5-a591c8fae0ad.jpg رئیس اداره روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی روابط عمومی را هم آوایی، عشق، شور،نشاط، تکنولوژی و ایده و تفکر خلاق دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، روحینا مجیدی رئیس اداره روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در دوره آموزشی و مراسم تجلیل از رابطین روابط عمومی شهرستان های استان و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  گفت: هم آوایی، عشق، شور،نشاط، تکنولوژی، ایده و تفکر خلاق از مولفه های یک روابط عمومی است که باید آن را داشته باشد.

وی افزود: روز روابط عمومی شاید در تقویم روز مشخصی باشد اما برای اصحاب روابط عمومی ۳۶۵ روز خدمت،تلاش، تعهد و  جهاد است واجرائی کردن جهاد تبیین که یکی از فرمایشات و بیانات مقام معظم رهبری است از وظایف اصلی و اولین های کاری روابط عمومی به شمار می رود.

مجیدی خاطر نشان کرد: جهاد روابط عمومی هم تعهد دارد و هم تخصص و روابط عمومی ها با بهره گیری از این تخصص و تعهد ها آینه ای در بازتاب رویداد ها و وقایع هستند.

رئیس اداره روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به تولید بیش از ۵۰۰ خبر در سال گذشته، کسب مقام های مختلف استانی و کشوری، تولیدات بالای انواع محتواهای گرافیکی و تصویری گفت: یکی از افتخارات روابط عمومی در این اداره کل کار برای زائزین حرم حسینی در اربعین سید و سالار شهیدان سال گذشته بود که خوشبختانه توانستیم با سربلندی زحمات همکاران و همه دست اندرکاران در این رویداد بزرگ را منعکس کنیم و در نوروز ۱۴۰۲ نیز با اجرای طرح پویش همراهان سفر ایمن تاثیربسزایی در کاهش فوتی های ناشی از سوانح جاده ای ایفا کردیم که امیدواریم باقی الصالحاتی برای ما باشد.