شناسهٔ خبر: 134859 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی:

آگاهسازی افکار عمومی از فعالیت های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی مشهود و ملموس است

2a6627fe-9dfb-4f4d-9de4-7d5b697cb99b.jpg معاون روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی شاخصه های فعالیت در راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی را یکی از مولفه  های موفق و تاثیرگذار در توسعه استان دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، حجت فیروزبخت دوره در جریان دوره آموزشی و تجلیل از رابطین روابط عمومی شهرستان های استان و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: شاخصه های فعالیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از سال گذشته در استان بسیار چشمگیرتر شده و توانسته است آن ها در بین آحاد مختلف جامعه آگاهسازی کند.

وی افزود: ۳۶۵ روز از سال روز روابط عمومی هایی است که به صورت ۲۴ ساعته در راستای مونیات مقام معظم رهبری نسبت به تحقق جهاد تبیین، شفاف سازی امور ادارات و بهره مندی مردم از فعالیت ها تلاش می کنند.

فیروز بخت خاطر نشان کرد:طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب  امید آفرینی و جهاد تبیین از وظایف مهم روابط عمومی هاست که باید با اتکا به متد جدید روابط عمومی به نقطه قوت این واحد ها تبدیل شود که مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی یکی از پیشرو ها در این زمینه هستند.