شناسهٔ خبر: 134862 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در آیین افتتاح فرودگاه شهدای گناباد؛

فرودگاه گناباد محور توسعه شرق کشور می‌شود

ببینید | افتتاح قرودگاه گناباد با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و وزیر راه و شهرسازی معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در آیین افتتاح فرودگاه شهدای گناباد، گفت: احداث این فرودگاه شاید از لحاظ اقتصادی به صرفه نباشد ولی محور توسعه شرق کشور خواهد شد و برای عدالت اجتماعی در این زمینه برنامه داریم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در آیین افتتاح فرودگاه شهدای گناباد، گفت: احداث این فرودگاه شاید از لحاظ اقتصادی به صرفه نباشد ولی محور توسعه شرق کشور خواهد شد و برای عدالت اجتماعی در این زمینه برنامه داریم.
حمیدرضا سیدی صبح امروز در مراسم افتتاح فرودگاه گناباد که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، نمایندگان مردم استان خراسان رضوی برگزار شد، طی سخنانی با بیان اینکه فرودگاه گناباد آرزوی ۳۰ ساله مردم این شهرستان است که در شرق کشور خدمات‌دهی خواهد کرد، اظهار داشت: این فرودگاه در ۳۸۰ هکتار با طول باند ۲ هزار و ۷۰۰متر احداث شده از  تجهیزات پیشرفته خوبی برخوردار است.
وی افزود: ساختمان‌های جنبی آماده و خودروهای ایمنی خریداری شده است که هزینه‌های آن با احتساب برآورد روز ۶۷۰ میلیارد تومان بوده ‌و اعتبار لازم برای تکمیل قسمت های دیگر آن نیز تامین شده است.
سیدی تصریح کرد: فرودگاه گناباد دو پرواز در هفته به تهران خواهد داشت و ۱۰ شهرستان را پوشش می‌دهد.
به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها گفت: این فرودگاه شاید احداثش از لحاظ اقتصادی با صرفه نباشد ولی محور توسعه شرق کشور خواهد شد و برای عدالت اجتماعی در این زمینه برنامه داریم.