شناسهٔ خبر: 134864 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

فعالسازی میز خدمت در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی 

میز خدمت آذربایجان غربی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از فعالسازی بیش از پیش میز خدمت در این اداره کل با هدف تسهیل خدمات رسانی به ارباب رجوع و جلوگیری از کاغذبازی های اداری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)،  عبداله اسدی گفت: در راستای دستورالعمل ابلاغی رییس جمهور مبنی بر تدوین سازوکار مناسب ارائه خدمات و در جهت جلب رضایت مردمی، میز خدمت اداره کل راه اندازی و فعالی خود را با قوت بیشتری در سالجاری شروع به کار کرد.

وی گفت: با توجه به موضوعات اداره کل و در نظر گرفتن تعداد حجم مراجعین، ازهرکدام از معاونت های راهداری، حمل و نقل، فنی و راههای روستایی و توسعه مدیریت و منابع  یک نفر نماینده در میز خدمت حضور دارند و پاسخگوی مراجعین هستند.

معاون توسعه و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی بیان داشت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شد علاوه بر حضور نمایندگان هر حوزه در میز خدمت، هر روز دو نفر از معاونین و روسای اداره کل به صورت مسئول در عمل، پاسخگوی مراجعین باشند.

وی افزود: نمایندگان دو حوزه ضمن دریافت درخواست های مراجعین نسبت به ارائه اطلاعات و راهنمایی مراجعین اقدام و در صورت لزوم پیگیری لازم از کارشناسان حوزه های مختلف به عمل خواهد آمد، همچنین با فعالسازی این میز از تردد و سرگردانی ارباب رجوع در طبقات مختلف ادارات و کاغذبازی های مضاف بر لزوم جلوگیری می شود.