شناسهٔ خبر: 134884 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت سالروز فتح خرمشهر انجام شد:

تجدید میثاق مدیرکل و کارکنان راهداری لرستان با شهدا

تجدید میثاق مدیرکل و کارکنان راهداری لرستان با شهدا همزمان با سالروز فتح خرمشهر، مدیرکل و جمعی از کارکنان راهداری لرستان ، در مراسم گلباران مزار شهدا شرکت و بار دیگر با آرمان‌های شهدای دوران دفاع مقدس تجدید پیمان کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان،  صبح امروز پنجشنبه چهارم خرداد ماه، مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان، امیری معاون راهداری، جودکی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل و جمعی از کارکنان راهداری و حمل ونقل جاده ای استان به مناسبت بزرگداشت سالروز عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر، با حضور در گلزار شهدای خرم آباد ، ضمن نثار فاتحه و گل افشانی قبور قهرمانان ملی ایران، با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان در حاشیه این برنامه  گفت: سوم خرداد یادآور دلاورمردی‌ها و استقامت و از خود گذشتگی با هدف حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه، آزادی خرمشهر، مسیر جنگ و تاریخ این ملت و کشور را تغییر داد، گفت: سوم خرداد سال 1361 نقطه عطف قهرمانی‌ها و ایثارگری‌ها و جان فشانی‌های ملت غیور ایران بود.

شیروانی اضافه کرد: رزمندگان اسلام، به عنوان قهرمانانی واقعی آن زمان، به اذن خداوند، درس بزرگی را به استکبار جهانی داد و طعم شکستی را به متجاوزانی که از کشورهای بزرگ حمایت می‌شدند، چشانید که تا پایان دوران دفاع مقدس، تداوم داشت.