شناسهٔ خبر: 134920 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کسب رتبه اول توسط حراست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی

حراست استان مرکزی در نشست هم اندیشی مدیران حراست‌های ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استانها که با حضور داریوش امانی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اعضای هیأت عامل سازمان در مشهد مقدس برگزار شد، رئیس حراست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی به علت کسب عنوان رتبه اول در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱-۱۴۰۲ تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(استان مرکزی)، در نشست هم اندیشی مدیران حراست های ادارات کل استانها که با حضور داریوش امانی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اعضای هیأت عامل سازمان در مشهد مقدس برگزار شد، از میثم شجری  رئیس حراست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی به علت کسب عنوان رتبه اول در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱-۱۴۰۲ تجلیل و قدردانی شد.

در این مراسم داریوش امانی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای به پاس قدردانی از زحمات میثم شجری رئیس حراست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اهداء لوحی از اقدامات و عملکرد مطلوب وی در راستای پیشبرد اهداف سازمانی تقدیر کرد.

در بخش هایی از متن تقدیرنامه آمده است: از آنجا که بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد حراست استان های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور که بر اساس شاخص های تدوین شده «دفتر مرکزی حراست» در ارزیابی های سال ۱۴۰۱-۱۴۰۲ رتبه اول را کسب نموده اید، از زحمات جنابعالی و همکاران تلاشگر آن مجموعه قدردانی به عمل می آید و این لوح تقدیر به جنابعالی اعطاء میگردد.

از خداوند قادر و توانا توفیق بیش از پیش جنابعالی را در تحقق اهداف سازمان و خدمت به مردم و سربلندی ایران اسلامی خواستاریم.