شناسهٔ خبر: 134932 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد اعلام کرد؛

دریافت بار حجاج در ترمینال بار فرودگاه ۴۸ ساعت قبل از هر پرواز

دهقان منشادی مدیرکل فرودگاه های استان یزد، اقدامات صورت گرفته برای انجام پروازهای حج را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی کمال دهقان منشادی مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد اقدامات صورت گرفته برای انجام پروازهای حج را تشریح کرد.

دهقان منشادی در این باره اظهار داشت: در عملیات حج ۱۴۰۲ همه امکانات و بخش های مختلف فرودگاهی برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران یزدی بسیج شدند.

وی با اشاره به تعیین شیفت های ویژه جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران بیت الله الحرام بیان کرد: تلاش کردیم تا در ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه یزد بهترین خدمات را به زائران ارائه کنیم و کلیه نهادهای فعال در امر اعزام حجاج یزدی همچون همکارانم در مدیریت ترمینال، اطلاعات پرواز، خدمات و تسهیلات فرودگاهی، فنی و مهندسی ، الکترونیک هواپیمایی، برج مراقبت پرواز، ایمنی و هدایت زمینی هواپیما، مخابرات و اطلاعات هوانوردی،حراست و امنیت فرودگاهی، روابط عمومی فرودگاه ،سوختگیری هواپیما، یگان حفاظت هواپیمایی سپاه پاسداران، نیروی انتظامی فرودگاه و پلیس گذرنامه، پرسنل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی، بانک‌ملی و اورژانس فرودگاه نیز در عملیات حج ۱۴۰۲ کلیه امکانات خود را به کار گرفته اند تا موجبات رضایتمندی هرچه بیشتر زائران ضیوف الرحمان را فراهم کنند.

دهقان منشادی بر دریافت بار حجاج در ترمینال بار فرودگاه ۴۸ ساعت قبل از هر پرواز، آماده نمودن ترمینال خارجی جهت پذیرش حجاج تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان یزد؛ آماده نمازخانه های ترمینال و محوطه ،نصب سایبان ،نصب ده دستگاه آبسرد کن ،پذیرائی از حجاج با چای و شربت ،بدرقه حجاج توسط مسئولین فرودگاهی و خدام امام رضا(ع)، استقرار نیروهای (ازمن بپرس) و محل استراحت بخشی از امکاناتی است که در ترمینال خارجی فرودگاه بین المللی یزد برای رفاه حال زائران و مشایعت کنندگان در نظر گرفته شده است.