شناسهٔ خبر: 134936 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۸۵ دستگاه اتوبوس زائران مرقد امام خمینی(ره) از گلستان به تهران و قم اعزام می‌شوند

گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته در کمیته ستاد حمل و نقل استان با صنوف حمل و نقل مسافری برای اعزام زائران مرقد امام خمینی(ره) گفت: ۸۵ دستگاه اتوبوس از تاریخ ۱۲ و ۱۳ خردادماه جاری برای جابجایی ۲۵۴۴ نفر به تهران و قم اعزام می شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، عادل مصدقی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان اینکه ۸۵ دستگاه اتوبوس گلستانی به تهران و قم اعزام می شوند،‌گفت: تعداد ۵ دستگاه اتوبوس در قالب راهیان نور در همین تاریخ ها از استان به غرب کشور اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه انجمن های صنفی مسافری استان طی روزهای شنبه و یکشنبه آماده عقد قرارداد با نهادهای متولی برای اعزام زائران به مرقد امام (ره) هستند، اظهارداشت: ضرورت دارد که فرمانداران از طریق انجمن صنفی مسافری در حوزه گرگان و گنبد جهت انعقاد قرارداد اعزام اقدام کنند و از انعقاد قرارداد مستقیم با مالکان و رانندگان خودداری ورزند.

مصدقی ادامه داد: قیمت ها نیز از طریق انجمن ها تعیین شده و با توجه به ظرفیت ناوگان های اتوبوسی ۴۴ نفره معمولی و ۳۲ نفره و ۲۵ نفره وی آی پی برای تهران و قم و غرب کشور هماهنگی های لازم صورت گرفته و دغدغه ای در این زمینه وجود ندارد.