شناسهٔ خبر: 134969 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

عملیات اجرایی بیمارستان ۲۵۰ تختی شادگان آغاز شد

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت بیمارستان شادگان از آمادگی سازمان مجری برای احداث این پروژه بیمارستانی طی ۳ سال در صورت تامین اعتبار خبر داد.

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: عملیات اجرایی ساخت بیمارستان شادگان در استان خوزستان امروز  با حضور همکارانمان ازوزارت بهداشت ونماینده محترم شهرستان شادگان درمجلس شورای اسلامی ومسئولان استانی به صورت رسمی آغاز شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: این پروژه بیمارستانی که طراحی و مقدمات اجرایی آن اعم از تحویل زمین و تامین منابع مالی از سال ۱۴۰۱ آغاز شده است در برنامه است تا در  ۵ سال با هزینه پیش‌بینی شده ۷۵۰ میلیاردتومان به اتمام برسد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با تاکید بر اینکه توان مهندسی سازمان مجری به حدی است که می‌توان بیمارستان را طی سه سال تکمیل کرد، افزود: چنانچه هزینه تکمیل بیمارستان تامین شود این بیمارستان طی ۳ سال احداث می‌شود.

به گفته نبیان برای این پروژه بیمارستانی ۳۲ هزار مترمربع و برای ساختمانی اصلی  ۲۵ هزار مترمربع زمین تامین شده است.

وی توضیح داد: برای این پروژه بیمارستانی که در ۴ طبقه احداث خواهد شد بخش‌های اتاق عمل، بستری جراحی، زنان و زایمان، کودکان و نوزادان، بستری داخلی، اورژانس پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: ساخت بیمارستان شادگان یکی از نیازهای اصلی استان خوزستان است که در سفر رییس جمهوری به استان خوزستان در ماه گذشته بر آن تاکید شد و مقرر است تا با تامین هزینه در ساخت این بیمارستان تسریع شود.