شناسهٔ خبر: 134971 - سرویس هواشناسی
نسخه قابل چاپ

رئیس سازمان هواشناسی کشور:

بسیج، ایثاری برای حفظ کیان و شرف ایران و ایرانی است

تاجبخش رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: بسیج ایثار و گذشت بدون چشم‌داشت برای حفاظت از کیان، نظام، شرف، ارزش‌ها، مردم و آنچه که به آن اعتقاد داریم است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سحر تاج بخش معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور در مراسم گرامیداشت فتح خرمشهر که در سالن شهید همت سازمان برگزار شد، اظهار کرد: سوم خرداد شاید یکی از ماندگارترین و پرخاطره‌ترین ایامی باشد که ما یا نزدیکانمان در ذهن داریم.

وی با اشاره به اینکه هر برنامه و تشکلی برای مدیریت بهتر باید یک ساختار شکلی داشته باشد، افزود: تشکل‌های شکل گرفته در ادارات و دستگاه‌های تخصصی، علمی و تحقیقاتی عمدتاً نماد شکلی فرهنگ‌سازی است، اما روحیه بسیجی خیلی فراتر از این ساختارها و صحبت ها است و آنچه در ذهن، روح و تفکر ما است بیانگر بسیجی بودن ماست.

رئیس سازمان هواشناسی کشور کسانی را که صادقانه به این نظام، مردم و سرزمین خدمت می‌کنند، "بسیجی" تلقی کرد و افزود: هر کسی در هر موقعیتی با پست و مقام یا بدون پست باید برای خدمت به سرزمین خویش روحیه بسیجی داشته باشد و این یک فرصت است که پروردگار در اختیار ما قرار داده و امید است همگی از این فرصت به نحو احسن استفاده کنیم.

تاج‌بخش با اشاره به حضور فعال و اثربخش بسیجیان در تمام عرصه‌ها از جمله جنگ، بیماری کرونا، بلایای طبیعی و ... گفت: بسیجیان حوزه‌های مختلف همگی یک هدف دارند و آن هم خدمت به خلق خدا است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ابراز امیدواری کرد: بسیجیان سازمان هواشناسی کشور در راستای حفاظت از این سرزمین، اعتقاداتمان و اهداف و برنامه های نظام جمهوری اسلامی ایران به خوبی ادای دین کنند.