شناسهٔ خبر: 135001 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور رفع موانع و مشکلات مردمی برگزار شد؛

نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی با نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی جلسه رفع موانع و مشکلات مردم در نشست داعی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با چنارانی نماینده مردم نیشابور، فیروزه، زبرخان و بخش های میان جلگه و سرولایت درخصوص رفع موانع شهروندان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در این جلسه که به میزبانی راه شهرسازی خراسان رضوی تشکیل شد. ضمن بررسی مسائل و مشکلات برخی پروژه های عمرانی این شهرستان، جهت رفع موانع، راهکارهایی مرتبط با حوزه های کاری مختلف این اداره کل ارائه شد. 

داعی مدیرکل راه و شهرسازی استان در این دیدار ضمن اشاره به عزم راه و شهرسازی استان جهت تسریع در فرآیندهای مرتبط با مردم طبق ضوابط قانونی از برخی محدودیت های قانونی خبر داد و گفت: ارتباط با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی یکی از راه های موثر جهت آشنایی با مشکلات و رفع این موانع است.

گفتنی است در این نشست که جوان فرماندار، دشتی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران نیشابور و دهنوی اداره راه و شهرسازی نیشابور حضور که موضوعاتی از جمله مسکن ایثارگران، تعیین و تکلیف کاربری های خدماتی مسکن مهر 1500 واحدی نیشابور، تعیین و تکلیف اراضی پیرامون مسجد امام حسین (ع)، بررسی الحاق اراضی شناسایی شده به محدوده جهت نهضت ملی مسکن به منظور امکان سنجی طرح در شورای عالی معماری و شهرسازی و پیگیری درخواست های مردمی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات مناسبی اتخاذ شد.