شناسهٔ خبر: 135012 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رونمایی از نرم افزار حفاظت فیزیکی حراست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی

حراست استان مرکزی همزمان با همایش سراسری حراست های تابعه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، از نرم افزار الکترونیکی حفاظت فیزیکی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی، در همایش سراسری حراست‌های تابعه سازمان راهداری کشور ضمن تجلیل از مجموعه حراست استان مرکزی برای کسب رتبه نخست ارزیابی عملکرد در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از نرم افزار تولیدی کارشناسان حراست استان مرکزی رونمایی شد.

کاظم قناتی کارشناس حراست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در جریان نشست هم‌اندیشی حراست های ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سطح کشور، پس از رونمایی از نرم افزار پیشخوان انتظامات این اداره کل گفت: با توجه به نیاز امروزه برای داشتن حفاظت فیزیکی دانش محور، طی دو سال گذشته با حمایت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان طراحی و اجرایی شد.

وی افزود: نرم افزار کاربردی پیشخوان انتظامات بر پایه دانش همکاران، قادر به تولید و پردازش اطلاعات کاربردی و عملکردی بوده و می‌تواند فعالیت همکاران حفاظت فیزیکی را نیز مورد ارزیابی قرار دهد.

به گفته قناتی، حراست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی این آمادگی را دارد تا در راستای ارتقاء عملکرد حراست ادارات، دانش فنی این طرح را در اختیار سایر استان‌ها و مجموعه های تحت پوشش سازمان راهداری کشور قرار دهد