شناسهٔ خبر: 135028 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان مطرح کرد؛

تشریح آخرین وضعیت از احداث ٣٠ کیلومتر باند دوم در محور لار -بندرعباس

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان مدیرکل راه و شهرسازی لارستـان طی بازدید از محور لار - بندرعباس آخرین وضعیت پیمانکار مستقر در پروژه ٣٠ کلیومتری جاده لار - بندرعباس را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لارستـان)، حسن شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستـان طی بازدید از محور لار - بندرعباس که به اتفاق حسین راضی سرپرست مدیریت ساخت و توسعه راههای این اداره کل صورت گرفت، آخرین وضعیت پیمانکار مستقر در پروژه ٣٠ کلیومتری جاده لار - بندرعباس را تشریح کرد.

شبانی اظهار داشت : در تیر مـاه ١٤٠١ با حضور ایمانیه استاندار فارس کلنگ محور لار - بندرعباس به طول ٣٠ کیلومتر حدفاصل کیلومتر ١٩ الی ٤٩ از چهار برکه تا هرمود عباسی به زمین زده شده.

وی افزود : با توجه به سرعت خوب پیمانکار در این ۱۱ مـاه، این قطعه هم اکنون شاهد پیشرفت فیزیکی مناسبی در ٢٣ کیلومتر از این قطعه ی ٣٠ کیلومتری است.

شبانی ادامه داد : در حال حاضر عملیات زیر سازی و خاکریزی در این ٢٣ کیلومتر دارای پیشرفت فیزیکی ٧٠ درصدی است که پس از تکمیل نهایی عملیات خاکریزی در این ٢٣ کیلومتر، مراحل بعدی شامل احداث ابنیه فنی و مراحل روسازی از جمله بیس و ساب بیس و آسفالت صورت خواهد گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستـان خاطر نشان کرد : در جلساتی که با پیمانکار و مشاور این پروژه برگزار شده مکررا از شرکتی که در این قطعه مستقر هست، خواسته ایم که اولویت تکمیل و بهره برداری از ١٠ کیلومتر از سمت لار باشد و از پراکندگی در اجرا پرهیز نموده تا با قطعات قبلی احداث شده مسیر شکل مناسبی گرفته و امکان استفاده مردم از آن در نظر گرفته شود.

وی افزود : الحمدلله پیمانکار در حال راه اندازی سنک شکن و بچینگ برای تولید بتن و آسفالت و مصالح بتن در احداث پل است که با این ظرفیت مراحل پل سازی و روسازی به شکل بهتری دنبال خواهدشد.

شبانی همچنین اظهار داشت : یکی دیگر از اقدامات خوب صورت گرفته از سوی پیمانکار این قطعه خریداری و نصب کارخانه آسفالت در محل پروژه هست که پس از تکمیل مراحل روسازی این امر موجب سرعت بخشی جهت اجرای عملیات آسفالت خواهد شد.