شناسهٔ خبر: 135052 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدبر کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد ابقا شد

مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد ابقا شد

مدیر کل با ابلاغ حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان در سمت خود ابقا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی ،با ابلاغ حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی، محمد راستا  در سمت خود به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی استان کهگیلویه وبویراحمد ابقا شد.

متن حکم مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی  خطاب به محمد راستا به شرح زیر است:

بسمه تعالی

نظر به توانمندی و شایستگی جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویر احمد منصوب می نمایم .

شناسایی نظام مسائل عمومی و اختصاصی مردم منطقه در حوزه های تخصصی ذیربط ،اتخاذ تصمیمات و راهکارهای نوآورانه ، فناورانه ، مردم پایه و اجرای منسجم‌ طرح های پیشران پیشرفت در حوزه های مسکن و شهرسازی و حمل و نقل با همکاری هدایت و حمایت معاونین سازمان ها و شرکت های مادر تخصصی وزارت خانه، استاندار محترم، شورای برنامه ریزی و توسعه استان ،شورای اداری و مجمع نمایندگان استان از اولویت‌های کاری شما می باشد.

 امید واثق دارم با پیش رو قرار دادن اسناد مصوب بالادستی در سیاست‌های ابلاغی و رعایت قوانین و مقررات در تعامل سازنده و موثر با دستگاههای اجرایی و بخش عمومی غیر دولتی و نهادهای انقلابی استان و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت آحاد مردم، معتمدین و تشکل های نخبگانی، به ویژه زنان و جوانان در قالب هیئت های اندیشه ورز و تشکل و شبکه سازی هسته های پیشرفت شهرستان و استان نسبت به شکوفایی قابلیت های طبیعی، انسانی، دانشی و قومی - فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام نمایید، و با توکل به خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج )به کارگیری رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سیاستهای دولت مردمی زمینه‌ساز تحقق چشم انداز ایران پیشرفته و قوی باشید.

مهرداد بذر پاش

وزیر راه و شهرسازی