شناسهٔ خبر: 135062 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

سرانه درمانی خوزستان با تکمیل و احداث بیمارستان‌های جدید ارتقا می‌یابد

بیمارستان ابهر مدیرعامل سازمان محری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از افزایش سرانه خدمات درمانی خوزستان با احداث و تکمیل بیمارستان‌های جدید طی دولت سیزدهم جدید خبر داد.

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی که در استان خوزستان به سر می‌برد ضمن اعلام بازدید از برخی بیمارستان‌های در حال احداث این استان در بیان جزییات آن توضیح داد: پروژه تکمیلی بیمارستان رامهرمز به تعداد ۱۰۷ تخت ییمارستانی در مجاورت بیمارستان فعلی که از آبان‌ماه سال گذشته آغاز شد با ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی افزود: برای تکمیل بیمارستان رامهرمز به تعداد ۱۰۷ تخت، سال گذشته ۱۳ میلیاردتومان تخصیص یافت.در برنامه است تا این پروژه بیمارستانی در زیربنای ۸۴۰۰ مترمربع طی ۳۶ ماه تکمیل و تحویل شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص بیمارستان ۱۹۷ تختی شوشتر که در سفر به استان خوزستان مورد بازدید قرار گرفت، توضیح داد: این پروژه بیمارستانی بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. با تدابیر اتخاذ شده تسهیلات ماده ۵۶ تکمیل این بیمارستان در مرحله نهایی قرار دارد. همچنین در سفر رییس‌جمهور و هیات دولت به استان خوزستان این پروژه جزو پروژه‌های ویژه قرار گرفت و بر تسریع در ساخت آنها تاکید شد.

نبیان افزود: پیش بینی می‌شود با تامین اعتبارات از جمله تسهیلات مصوب سفر و تسهیلات ماده ۵۶ این پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم بهره‌برداری شود.

به گفته نبیان این بیمارستان ۱۷ هزارمترمربع زیربنا دارد و در زمینی به مساحت ۳۶ هزارمترمربع بنا شده است.